Blog

Jak newsletter pomoże Ci znaleźć klientów

jak newsletter pomoże Ci zdobyć klientów?

Newsletter to narzędzie, które może Ci zapewnić więcej klientów na firmowej stronie internetowej lub więcej czytelników na blogu. Badania pokazują, że newsletter 40 razy skuteczniej zdobywa klientów niż Facebook. Masz już stronę na Facebooku, a newslettera jeszcze nie? Czas to zmienić. Zobacz, co zyskasz budując listę e-mailową.

Czytaj dalejJak newsletter pomoże Ci znaleźć klientów

Jak pracować z klientami, żeby obie strony były zadowolone?

jak pracować z klientem, aby współpraca była udana?

Chcesz mieć klientów, którzy doceniają Twoją pracę (również finansowo) i dobrze Ci się z nimi pracuje? Chcesz, żeby wracali i zamawiali więcej?

Nie jestem ekspertem od obsługi klienta, ale pracowałem już ze sporą liczbą osób jako usługodawca (około 10 lat pracy). Zdarzyło mi się też pracować jako zleceniodawca, dlatego mogę powiedzieć, że znam temat z obu stron.

Pokażę Ci dzisiaj, co można zrobić, aby współpraca z klientami układała się jak najlepiej.

Czytaj dalejJak pracować z klientami, żeby obie strony były zadowolone?

Co możesz zrobić przed założeniem firmy, aby się do tego lepiej przygotować?

Zakładanie firmy to proces, który może nam zająć nieco czasu. Czasami czekamy na wyniki pracy innych, a czasami sami ten proces spowalniamy (np. szukając dobrej nazwy). Tak czy inaczej, zwykle nie da się przejść na swoje z dnia na dzień. Jednak możesz ten czas oczekiwania wykorzystać produktywnie. Oto rzeczy, które możesz zrobić, aby jak najlepiej zacząć przygodę z własną firmą.

Czytaj dalejCo możesz zrobić przed założeniem firmy, aby się do tego lepiej przygotować?

[BADANIA] Jak zwiększyć ilość klientów dzięki zdjęciom na stronie internetowej?

Jak zwiększyć ilość klientów dzięki zdjęciom na stronie internetowej?

Zdjęcia to w większości przypadków bardzo ważny element strony internetowej. Mogą Ci albo pomagać w zdobywaniu klientów – albo przeszkadzać. Zobacz, jak możesz łatwo sprawić, że Twoja strona www zdobędzie więcej klientów dla Twojej firmy.

Czytaj dalej[BADANIA] Jak zwiększyć ilość klientów dzięki zdjęciom na stronie internetowej?

Jak efekt Krugera Dunninga wpłynie na Twoją firmę gdy ją założysz

Jak efekt Krugera Dunninga wpłynie na Twoją firmę?

Efekt Krugera-Dunninga polega na tym, że osoby z małym doświadczeniem i wiedzy w danym temacie przeceniają swoje umiejętności i wiedzę. Eksperci natomiast robią odwrotnie – nie doceniają swojego poziomu, choć to przecież oni powinni mieć wyższe poczucie pewności siebie! Zobacz, jak efekt Krugera-Dunninga wpływa na Twoją firmę i Twoich klientów. Jak można go wykorzystać?

Czytaj dalejJak efekt Krugera Dunninga wpłynie na Twoją firmę gdy ją założysz

Blog firmowy – co może dać Twojej firmie?

Blog firmowy - co da Twojej firmie?

Masz małą stronę internetową swojej firmy. Umieściłeś na niej swoją ofertę i informacje o swoim biznesie. I, jak każdy właściciel firmowej strony www, chcesz, żeby Twoja oferta docierała jak najszybciej do potencjalnych klientów bez konieczności płacenia ogromnych pieniędzy za reklamę. Jeśli te zdania opisują Twoją sytuację, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Dowiesz się w nim, jakie korzyści przyniesie Ci blog firmowy i promowanie za jego pomocą Twojej działalności.

Czytaj dalejBlog firmowy – co może dać Twojej firmie?

X

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera z informacjami o nowych wpisach i (czasami) ofertach z serwisu Stronyireszta.pl i jestem świadoma/y, że udostępniam swoje dane w celu wysyłki tych wiadomości (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Administratorami danych jest FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI „TWÓJ STARTUP” z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000442857; NIP: 5213641211; REGON: 146433467, w związku z realizowaną przez PAULINA LARA i MICHAŁ KRAWCZYKOWSKI zorganizowaną częścią przedsiębiorstwa o nazwie Lara&Krawczykowski dalej: „Fundacja”).

Więcej o naszym podejściu do bezpieczeństwa Twoich danych osobowych przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Strony i reszta