Blog

Inkubator przedsiębiorczości – czy warto? Nasza opinia

inkubator przedsiębiorczości - czy polecamy?

Inkubator przedsiębiorczości to forma prowadzenia „działalności gospodarczej”, którą wybierają początkujący przedsiębiorcy żeby zmniejszyć koszty prowadzenia przedsięwzięcia i przetestować pomysł na biznes. Sami jesteśmy beneficjentami inkubatora (Twój Startup), więc opiszę Wam w tym męczącym wpisie, jak taka forma sprawdza się w praktyce.

Czytaj dalejInkubator przedsiębiorczości – czy warto? Nasza opinia

Najskuteczniejszy sposób na trzymanie się postanowień w 2020 roku (badania psychologiczne)

najskuteczniejszy sposób na postanowienia noworoczne

Wszyscy bierzemy na siebie jakieś postanowienia – banał? Ale też powszechnym zjawiskiem jest to, że po drodze przestajemy się tych postanowień trzymać. Kto choć raz nie zaczął ćwiczyć po Nowym Roku tylko po to, żeby po miesiącu-dwóch przestać – niech pierwszy zamknie ten artykuł. Bo pokażę Ci w nim, jaki jeden czynnik odkryto, który znacznie ułatwiał trzymanie się postanowienia. Nie chodzi o żadne „motywacje”, tylko o konkretną, prostą w zastosowaniu technikę, której możesz zacząć używać już dzisiaj.

Czytaj dalejNajskuteczniejszy sposób na trzymanie się postanowień w 2020 roku (badania psychologiczne)

Szybkość strony internetowej – dlaczego jest ważna i jak wpływa na Twoją firmę?

Szybkość ładowania strony internetowej (lub sklepu internetowego, bloga lub dowolnego innego serwisu) to czas, jaki internauta musi poczekać aż będzie mógł korzystać z serwisu, na który właśnie wszedł. Czas ładowania strony jest zależny od wielu czynników i ma mniejszy lub większy wpływ na wiele rzeczy, głównie na… skuteczność reklamową strony www. Długi czas ładowania może bowiem zniechęcać internautów do odwiedzin, a także na przykład skutkować niższymi pozycjami serwisu w wyszukiwarce Google.

Czytaj dalejSzybkość strony internetowej – dlaczego jest ważna i jak wpływa na Twoją firmę?

Jak newsletter pomoże Ci znaleźć klientów

jak newsletter pomoże Ci zdobyć klientów?

Newsletter to narzędzie, które może Ci zapewnić więcej klientów na firmowej stronie internetowej lub więcej czytelników na blogu. Badania pokazują, że newsletter 40 razy skuteczniej zdobywa klientów niż Facebook. Masz już stronę na Facebooku, a newslettera jeszcze nie? Czas to zmienić. Zobacz, co zyskasz budując listę e-mailową.

Czytaj dalejJak newsletter pomoże Ci znaleźć klientów

Subscribe to our newsletter

 
Strony i reszta