Blog

Blog firmowy – co może dać Twojej firmie?

Blog firmowy - co da Twojej firmie?

Masz małą stronę internetową swojej firmy. Umieściłeś na niej swoją ofertę i informacje o swoim biznesie. I, jak każdy właściciel firmowej strony www, chcesz, żeby Twoja oferta docierała jak najszybciej do potencjalnych klientów bez konieczności płacenia ogromnych pieniędzy za reklamę. Jeśli te zdania opisują Twoją sytuację, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Dowiesz się w nim, jakie korzyści przyniesie Ci blog firmowy i promowanie za jego pomocą Twojej działalności.

Czytaj dalejBlog firmowy – co może dać Twojej firmie?

Jak reklamować firmę w internecie? Działająca procedura

Jak reklamować firmę w Internecie

Zanim zastanowimy się jak reklamować firmę w internecie (Facebook, Google Ads, pozycjonowanie, itp.), musisz zdać sobie sprawę z realiów w dzisiejszym internecie. A realia są takie: jeśli po prostu „rzucisz” zimny ruch na swoją firmową stronę, to zdecydowana większość internautów nie kupi – po prostu sobie pójdą. A Ty stracisz znaczną część budżetu/wysiłku reklamowego. Jak reklamować firmę w internecie, żeby zyskiwać zamiast tracić?

Czytaj dalejJak reklamować firmę w internecie? Działająca procedura

Nie zdążysz na ostatnią chwilę. Dlaczego wykonanie strony www tyle trwa?

Nie zdążysz na ostatnią chwilę! Dlaczego stworzenie strony internetowej tyle trwa?

Wydawać by się mogło, że wykonanie niedużej strony www nie powinno zająć dużo czasu – ot, góra kilka dni lub tydzień. Przecież to nie może być AŻ TAK pracochłonne! W praktyce okazuje się jednak, że cały proces zajmuje często więcej – nawet do kilku tygodni (wliczając przygotowanie treści przez klienta). Dlaczego tak jest? Czy da się coś z tym zrobić?

Czytaj dalejNie zdążysz na ostatnią chwilę. Dlaczego wykonanie strony www tyle trwa?

Skąd brać zdjęcia na bloga i do grafik? + 8 banków z licencją CC0 z ciekawymi zdjęciami i jak z nich korzystać

Banki zdjęć różne kategorie zdjęć o dobrej jakości

O tym, że ciekawy obraz może skutecznie przykuwać uwagę i wzbudzać zainteresowanie czytelników czy klientów wiedzą chyba wszyscy. Nadal jednak zdarza się, że wiele osób nie wie skąd brać zdjęcia do grafik. Znaczna część ludzi, którzy dopiero zaczynają swoje działania w sieci myśli, że może wykorzystać na swoje potrzeby dowolne zdjęcie, które znajdą w Google. Na szczęście, takie działania nie są legalne – na szczęście, bo przecież nikt nie chce, żeby jego prawa autorskie były naruszane. Są jednak miejsca, takie zbiory zdjęć, z których, na ustalonych zasadach licencji, może korzystać każdy z nas.

Czytaj dalejSkąd brać zdjęcia na bloga i do grafik? + 8 banków z licencją CC0 z ciekawymi zdjęciami i jak z nich korzystać

Klient idealny – 6 powodów, dla których powinieneś wiedzieć kim jest

Czy wiesz, kim jest Twój klient?

Wcześniej czy później, chcąc założyć działalność bądź ją już prowadząc, spotkasz się z takimi terminami jak: persona, klient idealny czy grupa docelowa. Możesz je zignorować i iść dalej, wmawiając sobie, że to nic nie znoszące słowa „marketingowców” którzy znowu chcą coś wcisnąć, żeby wydębić od Ciebie Twoje ciężko zarobione pieniądze. Możesz też spojrzeć łaskawym okiem i zdziwić jak bardzo ta wiedza będzie dla Ciebie przydatna. Zyskasz nie tylko Ty, ale i Twoi klienci – a może właśnie przede wszystkim oni. 🙂

Czytaj dalejKlient idealny – 6 powodów, dla których powinieneś wiedzieć kim jest

Strony i reszta